Nu har vi varit och ätit middag på ”Svarte Rudolf”. Det var god mat och trevligt, helskandinaviskt sällskap. Skönt att bara få prata svenska efter en hel dag med engelska!
Middagsbåten
115 visningar.
Barnsjuksköterska och forskare. Med mera.
Nu har vi varit och ätit middag på ”Svarte Rudolf”. Det var god mat och trevligt, helskandinaviskt sällskap. Skönt att bara få prata svenska efter en hel dag med engelska!
115 visningar.
Lämna ett svar