Bokhandeln här i Mariestad, Karströms bokhandel, har hoppat av Bokia-kedjan och är nu fristående. Det känns befriande på något sätt. Och värt att stödja. Lokal förankring gillar vi. Dessutom är det väldigt fint att de har en uggla i sin neonskylt.
![]()
Barnsjuksköterska och forskare. Med mera.
•
Bokhandeln här i Mariestad, Karströms bokhandel, har hoppat av Bokia-kedjan och är nu fristående. Det känns befriande på något sätt. Och värt att stödja. Lokal förankring gillar vi. Dessutom är det väldigt fint att de har en uggla i sin neonskylt.
![]()
168 visningar.
Lämna ett svar